אבטחת איכות ביצור פלסטיק

בכדי לעמוד בדרישות האיכות הגבוהות של לקוחות החברה, מפעילה מעלות יצרנית פלסטיק מנגנון קפדני של הבטחת איכות.

צוות האיכות כולל מבקרי טיב בתהליך הנמצאים בסבבים קבועים בין מכונות ההזרקה לצורך ביצוע דגימות, מבקרי טיב העוסקים באישור פריט ראשון להזרקה, מבקרי טיב במחלקת הגימור וההרכבות, אנשי ה"א העוסקים בבדיקות קבלה, וכן בבדיקה סופית של המוצרים לפני שילוחם ללקוח על פי מדגמי ה"א המקובלים, בראש המחלקה עומד מנהל הבטחת איכות כאשר לרשותו מעבדת בקרת איכות הכוללת ציוד מדידה העומד בקדמת הטכנולוגיה לענף זה, מכונות מדידה על צירי XYZ בעלי יכולת מדידת ישרות, מרחקים, גבהים, קטרים קשתות וצורות גאומטריות נוספות, מיקרוסקופים, מדי זרימה לחומרי הגלם MFI, מדי כוח ומדידים ייחודיים נוספים.

ציוד זה מאפשר לבצע בדיקות מקיפות למוצר זאת בהתאם לשרטוטים ולדרישות הלקוח בזמן אישור פריט ראשון ובכל מהלך ההזרקה, במשך כל תהליך ההזרקה מבוצע תיעוד תוצאות חלקו בעזרת PALM אלחוטי איתו מסתובב כל עובד במחלקת האיכות, האינפורמציה נקלטת במערכת ניהול זמן אמת ממוחשבת בייצור (LEADER). הדוגמאות המאושרות על ידי לקוחות החברה, נשמרות בארכיון דוגמאות אשר משמש בנוסף לשמירת דוגמאות מאושרות ע"י צוות האיכות בכל מנת הזרקה.

לזריחה מעלות שלושה תקני ISO:

איזו 9001 - לאיכות

איזו 14001 - לאיכות הסביבה

איזו 45001 - לבטיחות וגהות

לזריחה מדיקל תקן ISO 13485

איזו 13486 – הרכבה ואריזה של מוצרים ומכלולים עבור התעשייה הרפואית.

ההסמכה מבוצעת אחת לשנה על ידי מכון IQC ומתיחסת לייצור פלסטיק ושיווק מוצרי פלסטיק מתוחכמים בהזרקה כולל הדפסה, הטבעה בחום, צביעה דקורטיבית ומוליכה וביצוע הרכבות.

ISO ביצור בפלסטיק

חטיבת מעלות זריחה מקפידה על אבטחת איכות ביצור פלסטיק ומעמידה לרשות לקוחותיה את המוצרים האיכותיים ביותר בשוק. זאת תוך כדי מתן פתרונות מגוונים ללקוח כבר מתחילת הדרך. בחטיבת מעלות זריחה, אנו מאמינים כי ייצור מוצרי פלסטיק באיכות גבוהה חייב להיות מבוסס על הנדסה נכונה, ייצור פלסטיק מתקדם וגימור ברמה בלתי מתפשרת. כמו כן, אנו מקפידים רבות...

קרא עוד >>>

ניהול רצפת ייצור במפעל פלסטיק

חטיבת הזרקה – מעלות הינה מפעל מוביל בתחומו בייצור מוצרי פלסטיק שונים. החטיבה מעמידה לרשות לקוחותיה מגוון רחב של פתרונות מבחינת ייצור רכיבי פלסטיק, החל משלב תכנון המוצר וכלה בייצור הסדרתי. יכולות ההזרקה של חטיבת מעלות הינן מגוונות. במפעל ההזרקה פועלות כ-30 מכונות הזרקה במשקלים של 80-800 טון כוח נעילה. כמו כן, החטיבה מפעילה גם מכונות...

קרא עוד >>>

המומחים של Maalot ישמחו לסייע לך! התקשר או מלא את פרטיך:

רגע לפני שאתם שולחים אלינו פרטים להתקשרות, מומלץ לוודא את המוכנות להתחלת פרויקט:
קיימים קבצי תכנון של אב טיפוס בפורמט xt
בהצלחה!

let_us_help_you