צביעה דקורטיבית

חטיבת מעלות בקבוצת זריחה מתמחה בפתרונות מתקדמים של צביעה דקורטיבית וצביעה רטובה. זאת, בזכות מצבעה בסטנדרטים בלתי מתפשרים אשר הוקמה לאחרונה במפעל החברה בצפון. המצבעה החדשה מספקת ללקוחותיה של מעלות פתרונות צביעה דקורטיבית אשר משפרים לאין שיעור את המראה הוויזואלי של המוצר המוגמר. בין השאר, בעזרת מניפת צבעים רחבה מסוגים שונים הכוללת למשל צבעים מטאליים, PU, גומי טאץ' ועוד.

הצביעה הדקורטיבית בחטיבת מעלות מתבצעת בהתאם לדרישות הלקוח על ידי הצוות המקצועי והמיומן של המפעל. כמו כן, הלקוח יכול לקבל גם מענה אפקטיבי של צביעה מוליכה אשר מהווה תחליף מושלם לסיכוך מפני הפרעות EMI ו-RFI. בנוסף, צביעה מוליכה מונעת כמובן נזק למעגלים אלקטרוניים ורכיבים אלקטרוניים אשר מורכבים במוצר.

תנאים מושלמים

מתוך מטרה לעמוד בחזית הטכנולוגיה בתחום, הוקמה במפעל מעלות זריחה מצבעה מהטובות והמתקדמות בישראל. המצבעה נבנתה ותוכננה בהתאם לסטנדרטים אירופאיים ותוך כדי עמידה בכל תקני הבטיחות המחייבים. ואכן, שירותי הצביעה הדקורטיבית של מעלות מבטיחים גימור מושלם ואיכות יוצאת דופן.

המצבעה במפעל מאובזרת עם יחידות בניית לחץ אוטומטיות אשר מופעלות עם תחילת העבודה על ידי הצבעי ומאפשרות חיסכון אפקטיבי וניכר באנרגיה. כמו כן, תנאי ה"אל-לחץ" נשמרים בקפדנות בזכות יחידות סינון אוויר ומערכת דלתות כפולה. זוהי בהחלט סוגיה חשובה מאין כמוה שכן רק שמירה על לחץ מדוד במהלך העבודה תוכל להבטיח את העמידה במחויבות חסרת הפשרות של זריחה לאיכות ומצוינות.

המצבעה מאובזרת ביחידת השוואת לחצים אוטומטית אשר מקטינה למינימום את כניסתם של חלקיקים שעלולים להזיק למוצרים ו/או לפגוע בתהליך הצביעה. באמצעות המצבעה המתקדמת, ותודות לשמירה על "סביבת עבודה נקייה", מוצרי הצביעה הדקורטיבית של מעלות מציבים רף חדש בענף תעשיית הפלסטיק בישראל. בחטיבת מעלות מבצעים גם פרויקטים מורכבים ואיכותיים של צביעה דקורטיבית ומוליכה. חלקם, דורשים מהצוות המקצועי של המפעל לבצע מספר תהליכים של צביעה על אותו המוצר (צבע יסוד, צביעה דקורטיבית, גימור בלכה בטקסטורות שונות, ליטוש, מיסוך ועוד).

מגוון לקוחות, מגוון שימושים

בין לקוחותיה של המצבעה ניתן למצוא את שורה ארוכה של חברות מובילות בתחומן. למשל, חברת ונוס אשר מייצרת מכשירי לייזר קוסמטי, חברת לומניס העוסקת בייצור מכשירי לייזר רפואיים, חברת ביוסנס הפועלת בענף המכשור לחדרי ניתוח, חברת סטראטסיס המייצרת מדפסות תלת מימד, חברת קרסטרים אשר מייצרת מכשירים להמרת רנטגן אנלוגי לדיגיטלי ועוד.

media

המומחים של Maalot ישמחו לסייע לך! התקשר או מלא את פרטיך:

רגע לפני שאתם שולחים אלינו פרטים להתקשרות, מומלץ לוודא את המוכנות להתחלת פרויקט:
קיימים קבצי תכנון של אב טיפוס בפורמט xt
בהצלחה!

let_us_help_you